Eraldaketa pedagogiko arrakastatsu bat bideratzeko, ezinbestekoa da arlo ezberdintako profesionalek ikertu eta garaturiko lanak ezagutzea eta gure eguneroko lanetan txertatzea. Orain dela urte batzuk Zumaienan KONFIANTZAREN PEDAGOGIA-rekin hasitako eraldaketa pedagogikoak aurrera jarraitzen du eta, bide horretan, Madrilen antolatutako hezkuntza topaketa batean hartu dugu parte. Hizlari ezberdinen artean, Chema Lázaro izan da. Lehen hezkuntzako irakaslea izateaz gain, Neurodidaktika masterreko arduraduna da Unibertsitatean, eta hezkuntzako “Sari Nazionala” lortu zuen 2013an.

Neurohezkuntzak hezkuntza-prozesuek burmuinean uzten dituzten arrastoak aztertzen ditu, eta arrasto horien eta gure jokabidearen arteko harremanak nolakoak diren aztertzea du helburu. Pertsonen Ikaskuntza prozesuaren ikerketa zientifikoan oinarritzen da neurohezkuntza, azken finean.

Pandemiaren ondorioak atzean uzten ari garen momentu honetan, indarrez helduko diogu berriz hasitako ibilbideari.

Para propiciar un cambio pedagógico exitoso, es imprescindible conocer las investigaciones desarrolladas por profesionales de diferentes ámbitos e integrarlas en nuestro trabajo cotidiano. La transformación pedagógica iniciada hace unos años en Zumaiena con la PEDAGOGIA DE LA CONFIANZA continúa y, en ese camino, hemos participado en un encuentro educativo organizado en Madrid. Entre los diferentes ponentes ha estado Chema Lázaro. Además de profesor de primaria, es responsable del máster de Neurodidáctica en la Universidad y obtuvo el “premio Nacional” de educación en 2013.

La neuroeducación examina los rastros que los procesos educativos dejan en nuestro cerebro y busca visualizar las relaciones entre estos datos y el modo como nos comportamos. Su aproximación al estudio del aprendizaje es primordialmente científico.

En este momento de dejar atrás la pandemia, estamos llenos de fuerza e ilusión para retomar el camino.