943 86 04 62 ikastetxea@zumaiena.eus
  • ARROPA DENDA
  • Carrito
  • Castellano
    • Euskara
0 elementos
Zumaiena ikastetxea
  • Alumnos
    • Haur Eskola (0-1)
      • Calendario del ciclo 0-1 años
      • PROYECTO DE COMEDOR “SUKALDE GIROAN”
      • Servicios en el ámbito educativo
      • Nuestra metodología
      • Argazkiak
        • Haur eskola urtebeteko argazkiak
    • HH (2-6)
      • Calendario de Haur Hezkuntza
      • Zerbitzuak
        • Servicio de Zaintza
        • Servicios en el ámbito educativo
      • HH – Nuestra metodología
      • Argazkiak
        • H.H.2 urteko argazkiak
        • H.H. 3 urteko argazkiak
        • H.H. 4 urteko argazkiak
        • H.H. 5 urteko argazkiak
    • LH (6-12)
      • Nuestra metodología
      • Calendario de LH
      • Servicios en el ámbito educativo
      • Argazkiak
        • LH 1ko argazkiak
        • LH 2ko argazkiak
        • LH 3ko argazkiak
        • LH 4ko argazkiak
      • Blogak
        • L.H. 5 A
        • L.H. 5 B
        • L.H. 6 A
        • L.H. 6 B
      • Eskola Kirola
    • DBH (12-16)
      • Calendario de DBH
      • DBH 1 – Agenda
      • DBH 2 – Agenda
      • DBH 3 – Agenda
      • DBH 4 – Agenda
      • Servicios en el ámbito educativo
      • SERVICIO DE COMEDOR “SUKALDE GIROAN”
      • Nuestra metodología
    • Batxilergoa (16-18)
      • Calendario de Bachiller
      • BATXI 1 – Agenda
      • BATXI 2 – Agenda
      • Nuestra oferta
      • Dokumentuak
        • Parámetros
        • Acceso
        • Batxilergoaren dekretua
        • Batxilergoaren curriculumna (eu)
  • Colegio
    • Fotos
  • Guraso elkartea
    • Miembros de la Junta de la Asociación de Padres y Madres
    • Actividades organizadas por la A.M.P.A.
    • Gestión de libros. Proyecto «Denok irabazle»
    • Eskola Bideak
Seleccionar página

DBH 2 – Agenda

Instagram

zumaiena

394

zumaiena
View
Open
Binomio banaezina: Enpresa + Ekonomia

SARRALLE enpresako Giza Baliabideen arduradunarekin eta Marketing arduradunarekin izandako solasaldi emankor batean, aukera bikaina izan genuen beraien lana eta erronken berri izan, behar izaten diren langileen profila ezagutu eta egunerokotasunaz zerbait jakiteko.

Bigarren Batxilergoko Enpresa Ekonomiako ikasleek 2020-2021 ikasturteko STARTinnova ekimenari amaiera eman diote modu honetan. Beharrezko tresnak eman eta teknikak praktikan jarriz Gipuzkoako gazteen ekintzailetasuna sustatzea helburu duen proiektu honetan, 29 zentrotako 180 proiektu aurkeztu dira. EHUko hainbat irakaslez osatutako epaimahai batek proiektu horiek kalifikatu ostean, gure ikasleak 20.postuan geratu dira. 

Postuak postu, hezkuntza integrala aberasteko esperientzia bat bizi izan dute beste behin ere.
View
Open
Iturri zaharretik edaten dugu Zumaienan... gure sustraietako bizigaiaz elikatzen gara, gure haurrek gure izena eta izana etorkizunera eraman dezaten. Euskal kultura maite dugu, euskal kulturaz harro gaude. Gure nortasuna belaunaldiz belaunaldi sustraitu duten hainbat eta hainbat artista zein olerkari... Haien hotsak eta hitzak lekua dauka Zumaienan. Xabier Leteren hitzek gure haurren barruan oihatzuna egiten dute jada: "Ikusten duzu goizean, argia sartzen denean menditxo baten gainean...."
View
Open
Ez dago gure ingurune eta eguneroko elementu naturalak ezagutzeko modu hoberik, norberaren gorputzaren esplorazioaren bidez baino. Esperientziaren bidez, materialaren ezaugarri guztiak deskubritzeko aukera ematen digu.

Laranjek eta limoiek aukera sentsorial izugarriak eskaintzen dituzte:hain usain bereizgarriak,zapore gozoak eta mikatzak, kolore ikusgarriak, testura bereziak...

Irudimena usaimena, ukimena eta dastamena askatzeko gonbidapena. Zentzumenetako opari bat...
View
Open
Aste honetan Deustoko Unibertsitatearekin kontaktuan egon dira 1. batxilergoko ikasleak. Hurrengo ikasturtean hartu beharreko erabakietan lagundu nahian, zalantzak argitzen eta irteera desberdinen berri ematen egon da Deusto Unibertsitateko kide bat. Aurten gradu bat aukeratzea ez da oinarrizkoa, bai, ordea, gradu multzo bat erabakitzea, hezkuntza ala ingeniaritza, enpresen mundua ala filologiak...
View
Open
EKOGUNEAREKIN FORMAKUNTZAN

Zumaienan, gure Proiektu Pedagogikoa aberastea eta janztea dugu helburu. Gure Baso Magikoaren proiektuak ilusioz bete gaitu, ohartzen baikara gure ikasleengan zenbateko onurak eta gozamen-uneak ekarriko dituen. Edonola ere, ez dugu nahi basoa jolas-gune hutsa izatea.... gure Curriculumean txertatu eta hura aberastuko duen altxorra baizik. Eta horretarako irakasleak martxan jarri gara, EKOGUNEreki harremanetan jarri eta haien eskarmentutik ikasteko. Basoak eman dezakeen guztia eskaini nahi diegu gure ikasleei, eta horretarako jakin behar den guztia ikasteko prest eta gogoz gaude.
View
Open
Ikaskuntza esanguratsua, norberaren bizipenetatik abiatuz eraikitzen dena, betirako balioko diguna, horixe da guk sustatzen dugun hezkuntza eredua, konfiantzaren pedagogía, gure eguneroko praktika aberasten duena. 

Eta nola egin hori munduko etxeak lantzen ari bagara? Oso erraza! Gure etxe propioa eraikitzen! Horretarako pasa den astean 4 urteko gelako ikasleak baso magikora joan ginen, baina oraingoan bertako elementu naturalak biltzera. Zertarako? Gure etxe propioak eraikitzeko noski! Norberak bere bizipenetatik egiten duen ikaskuntza baita betirako barneratuko dutena.
View
Open
Ikasketetan oinarrizkoa ulermena da. Baina ulermenera iritsi aurretik, zalantzak izatea ohiko da. Horregatik, oso garrantzitsua da konfidantzazko gune batean izatea ikasketa prozesua. Ikaskide gutxiko eremu erosoetan zalantzak galdetzea errazagoa da, ezta?
View
Open
Harremanaren segurtasunak eta zuen eskuen babesak, gai sentiarazten gaituzte. Ilusioz beterik, edozein gailur konkistatu dezakegu.
View
Open
PSIKOMOTRIZITATEA NATURAN!

Psikomotrizitateak hainbat onura eskaintzen dizkio haurraren garapenari: pentsamendua estimulatzen du, haurrei erronkei aurre egiteko estrategiak eskaintzen dizkie, harremanak sustatzen ditu, haurraren autoestimu sendotzeko lagungarria da, eta mugimendutik pentsamendurako zubiak eraikitzen ditu: izan ere, mugimendua pentsamenduaren erregaia da. Pentsamenduak mugimendua behar du azaleratzeko.

Jakin badakigu kanpo espazioak zenbateko eragin positiboa duen haurraren garapen-prozesuan.

Eta zer gertatuko litzake biak uztartuko bagenitu? Zergatik ez psikomotrizitate-saio bat basoan?  Zumaienan hezkuntzaren malgutasunean sinesten dugu, metodologia ez baita azken helburua, bitartekoa baizik. Oraingoan, psikomotrizitatean ezinbestekoa den sarrera errituala Domo Geodesikoan egin dugu. Domoa haurraren garunaren sinboloa da, pentsamenduaren biltokia. Ba al dago inspirazio iturri hoberik?
Síguenos en Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • RSS
Zure erabiltzaile esperientzia hobetzeko cookie-ak erabiltzen ditugu.
Nabigatzen jarraituz gero, horien instalazioa eta erabilera onartuko duzu.Cookie settingsAdos nago
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Siempre activado

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

GUARDAR Y ACEPTAR