Eskolako hormetatik kanpo ateratzea etengabeko abentura izaten da egunero…. gaurkoan, ezusteko handia hartu dute 4 urteko haurrek. Txoria hilda aurkitu dute: zergatik hil ote da? Zer gertatu zaio? Irudimena martxan jarri eta norberak bere hipotesia eman du, eta elkarrizketa aberatsa sortu da elkarren artean. Txoria goxo egon dadin ere estaltzea pentsatu dugu. Bizitzaren eta heriotzaren artean dagoen muga fina ere izan dugu hizpide… Ikasten ari gara, bizitzatik eta bizitzen ikasten…

Cuando abrimos la escuela al exterior, el día se convierte en una aventura… hoy, los/as niños/as de 4 años se han llevado una gran sorpresa. Se han encontrado un pajarillo muerto: ¿por qué habrá muerto? ¿qué le habrá pasado? Cada uno/a ha puesto en marcha su imaginación y hemos escuchado innumerables hipotésis. Hemos pensado también en cubrir al pajarillo para que estuviera arropado. La delgada línea entre la vida y la muerte también ha encontrado su sitio en nuestro día a día. Aprendemos viviendo… y vivimos aprendiendo.